Varianty

Výsledná měsíční cena je vždy určována individuálně. Tato cena se odvíjí mimo jiné od celkového prostředí databáze, použité aplikaci, počtu uživatelů i vytížení.
Také dost záleží na počtu databází, které budeme spravovat - dokážeme Vám nabídnout opravdu velmi zajímavé slevy u většího počtu databází.


SLA BASIC STANDARD ADVANCED
Co můžeme nabídnout v rámci měsíční paušální ceny. vhodné pro méně důležité produkční prostředí s malou zátěží vhodné pro důležité produkční prostředí se standardní zátěží i dostupností vhodné pro důležité produkční prostředí s velkou zátěží a důrazem na maximální dostupnost
Režim řešení incidentů 8 x 5 24 x 7 24 x 7
Garantovaná reakce na incident (reálná reakce bývá často rychlejší) 4 hod 2 hod 1 hod
Profesionální a velmi zkušený tým administrátorů checkmark.png checkmark.png checkmark.png
Napojení a přístup do DIMON systému
Proaktivní monitoring
Aplikování doporučených databázových patchů  
Řešení problémů s výkonem  
Proaktivní pravidelná analýza výkonu + doporučení řešení a optimalizací    
Kopírování databází na neprodukční prostředí podle potřeby zákazníka    
Konzultační služby a podpora související s vývojem aplikací      
Podpora a spolupráce při migraci, upgradu, atd…      
Pravidelné testování záloh (disaster recovery test)      
Volné hodiny v měsíci pro jakoukoliv administrátorskou nebo vývojářskou činnost      
Administrátor může být kontaktován přímo uživatelem (1st level support)      
Řešení incidentů zaviněných zákazníkem, aplikací nebo třetí stranou      
Poznámky Možnost sestavit vlastní SLA podle konkrétních požadavků.
Při větším počtu databází výrazné slevy.
Veškerou činnost lze samozřejmě také provádět po objednání za fixní hodinovou sazbu